Acolo este ţara mea !?


Tudor Gheorghe

Maestrul Tudor Gheorge a primit anul acesta (2014) la Tg. Jiu, titlul de „DR. HONORIS CAUSA”. În Campania pentru prezidenţiale din Noiembrie, să nu rămână dator, a hotărât să-l întărească pe contra-candidatul întregii Românii serioase, declarând că-l susţine şi că va vota „Victor Ponta”, demonstrându-ne, din păcate, prin cele afirmate, că el nu poate fi pentru ţară mai mult decât „un actor extremist”:

http://youtu.be/jQCq2KMgX4w

Deşi revoltat peste măsură, eu ca român… bătrân ca şi el, ştiu că NU i se va putea imputa „maestrului” niciodată nimic, ba chiar mă bucură faptul că şi-a dat odată şi el arama pe faţă, de actor comunist infiltrat în sufletele noastre drept „mare iubitor de ţară”!

Stau şi mă întreb: Cui oare ar mai putea poporul român să-i impute însărăcirea sa continuă prin HOŢIE FĂŢIŞĂ, a celor 25 de ani de guvernare FSN-istă, de tip „republică parlamentară”, de după Dec. ’89, şi a celor 45 de ani de dictatură comunistă?

Barduleeee, bard nebun…,

stai, şi-ascultă ce-ţi spun: VÂNZĂTORULE! 

Acolo unde-au fost stejari şi ca stejarii ’nalţi creşteau,

flăcăi cu piepturile tari, ce moartea-n faţă o priveau…

Acolo încă-s stânci şi munţi şi ca şi munţii nu clintesc,

duhurile de Daci străbuni, în dor de ţară strămoşesc…

Refren:      Acolo este ţara mea, dar unde-i RAIUL strămoşesc?

                   Acolo nici să mor n-aş vrea, findcă cu HOŢI alăturea, eu NU trăiesc!

Acolo a fost cer senin şi ca cerul senin zâmbeau,

femei care-alăptau la sâni, copii ce ţara şi-o iubeau…

Acolo unde întâlneam, cât ţinea ţara-n lung şi-n lat,

bătrâni pe care-i respectam, pentru cât s-au sacrificat.

Refren:      Acolo este ţara mea, dar unde-i RAIUL strămoşesc?

                   Acolo nici să mor n-aş vrea, findcă cu HOŢI alăturea, eu NU trăiesc!

Acolo sunt mii de mormane, în care-adânc s-au îngropat,

mulţimile de oşti duşmane, ce cu robia ne-au ’cercat…

Acolo dorul de moşie, întotdeauna drept a stat,

până ce, iată, comuniştii, în ’45 ne-au ocupat.

Refren:      Acolo este ţara mea, dar unde-i RAIUL strămoşesc?

                   Acolo nici să mor n-aş vrea, findcă cu HOŢI alăturea, eu NU trăiesc!

Ah, unde-i, Doamne, DACIA, şi RAIUL meu cel strămoşesc? 

                   Căci azi în România mea, condus de HOŢI parlamentari,

                   eu nu trăiesc!

                   Aicea ne-a fost DACIA, şi RAIUL nostru strămoşesc,

                   din care COMUNIŞTII HOŢI, iad pentru ei azi şi-au făcut,

                  din Ţara mea

                 Iad pentru ei azi şi-au făcut… din DACIA…

Iată şi un alt actor care care a vrut întotdeauna să fie mult mai mult pentru ţara sa:

http://youtu.be/my3-RDIOt3A

http://youtu.be/ET6HomYSasY

***

Despre alexandrutomascervesy

I am who I was born free to be!
Acest articol a fost publicat în Patriotism și etichetat . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

