Pentru unii-s „fir de iarbă”…


Crucea din Bucegi

Pentru unii-s „fir de iarbă” şi mă calcă în picioare:

Dar cu cât sunt mai lovit, cu-atâta mă fac mai tare!

Dacă m-ar tăia o coasă, dacă m-ar umbri un pom,

eu, din rădăcină, vreau, s-arăt lumii că sunt Om.

 

REFREN: Cât ar fi lumea de rea,

de-ar mai bate şi-azi piroane,

cine vrea, Om, va rămâne,

iar pe Iisus, Domn, şi-L vrea!

 

Zicând „Dumnezeu e Mare”, preoţii, Ţara-mi trădează,

politicienii-o fură, de noi nu se-nteresează…

Noi, indiferent de crucea ce-o purtăm prin lumea mare,

pentru că vrem să fim Oameni, crucea, importanţă n-are.

 

Ca planeta mea, de-aş fi, stăpânită de-un Zeu Mare,

scoţând din mine, cu forţa, tot ce crede că-i „valoare”:

Oricât m-ar secătui, când, pe Marte, va ajunge,

OM, vedea-va-n Univers, iar, pe el şi preoţii, cruce!…

 

Alexandru Tomas-Cervesy Ulth’

19.03.2016, London.

 

***

Despre alexandrutomascervesy

I am who I was born tot be!
Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

